خدا جوووووون...

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

خدایا

می توانم چند لحظه با تو خلوت کنم؟؟؟

قول می دهم بیشتر از چند لحظه وقتت را نگیرم گوشت را جلو بیاور....

بیا نزدیک تر...

من خسته ام...

میشنوی؟؟؟

خدا جوووووون...

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟

بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری

خدا جون میگن تو خوبی ، مثل مادرا می مونی

اگه راست میگن ببینم عشق من کجاست میدونی؟

خدا جون میشه یه کاری بکنی به خاطر من؟

من می خوام که زود بمیرم آخه سخته زنده موندن

من که تقصیری نداشتم پس چرا اینجوری میشه

خدا جون تو تنها هستی میدونی تنهایی سخته

زنده بودن یا مردن من واسه اونا فرقی نداره

اون می خواد که من نباشم، باشه ،اشکالی نداره

خدا جون می خوام بمیرم تا بشم همیشه راحت

ولی عمر اون زیاد شه حتی واسه ی یه ساعت

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟

بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری...

وقتی که زمین افتادم

سر به سرم نذار

چون وقتی بلتد بشم

دهنت رو سرویس میکنم



نظرات شما عزیزان:

کیومرث
ساعت11:09---24 اسفند 1391
از آن جمــــــــــــــــله هایی ام
که انتهایش سه نقطه می خواهد …
حال هر طور می خواهی
تفسیـــــرم کــــــــــــــن !


کیومرث
ساعت12:14---30 بهمن 1391
سلام-اومدم ادرس بزارم اون بار یادم رفته بودwooer.LoxBlog.Com

راستی من وبتو بااسم خوت لیک کردم(سحر)


هیچ کس
ساعت13:44---29 بهمن 1391
سلام خانومی
میای تبادل لینک
خوشم اومده ازت


کیومرث
ساعت13:14---29 بهمن 1391
وااااااااااااااااااای عالی بود- خصوصا اون گوشی ضد اب

این خارجی ها در مورد ما چی فک کردن!؟





اوه یادم رفت واسه چی اومدم

راستی به من سر بزن خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم-- حتما یه سری بزن نظرم می خام باش

بااااااااااای
پاسخ:واسم ادرس نذاشتی عزیزم :|


alone
ساعت13:11---29 بهمن 1391
salam web ghashangi dari b manam sar bezan age ba tabadol link movafeghi linkam kon khabaram kon

ملیکا
ساعت19:53---28 بهمن 1391
بمیرم واست الهی خدا بهترین و واست کنار گذاشته غضه نخور هم خواهرت و همه شون چوب کاراشونو میخورن اون بالا هم خدایی هست

ملیکا
ساعت19:52---28 بهمن 1391
بمیرم واست الهی خدا بهترین و واست کنار گذاشته غضه نخور هم خواهرت و همه شون چوب کاراشونو میخورن اون بالا هم خدایی هستپاسخ:اون بالا خدایی هس که حال و روزم اینه یه دختر 19 ساله مگه چقد تحمل داره چقد غم و غصه و باید تحمل کنم کاش یکی بود که غصه منو میخورد :((

ملیکا
ساعت19:38---28 بهمن 1391
اشکال نداره فقط 7 ماه دیگه تحمل کن میددونم سخت ولی این روزا تموم میشه گلم خدا بزرگهپاسخ:دله منم خدایی داره بخدا بریدم ملیکا خسته شدم خسته عیبی نداره من که 5 ساله دارم میسوزم حالا 7 ماه هم روش نوبت منم میرسه واسه همه شون دارم از خواهرم تا اون حرومزاده از بس گریه کردم چشام تار شدن نمیتونم به مانیتور نگاه کنم :(

ملیکا
ساعت19:32---28 بهمن 1391
سلام چی شده ابجی گلم دوباره کسی حرفی زد میدونم دوباره دلت گرفته غصه نخور همه چی درست میشه سحرمپاسخ:خسته شدم ملیکا بخدا بسه برام از اون وبلاگ اومدم اینجا که زودتر همه چی رو فراموش کنم ولی لعنت به همه اونایی که فقط زورشون به من میرسه و دل منو میشکنن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 28 / 11 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |